بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد
سرخط خبرها

تعرفه‌های پیشنهادی ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ + جدول

  • کد خبر: ۱۰۵۲۱۰
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تعرفه‌های پیشنهادی ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ + جدول
طبق این تعرفه نرخ ویزیت پزشک عمومی ۱۸۴ هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص، کمی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تعرفه‌های ویزیت پزشکان مختلف از عمومی تا فوق تخصص در سال ۱۴۰۱ هنوز نهایی نشده و بلاتکلیف است اما خبرها حاکی از افزایش ۲۸ تا ۳۰ درصدی تعرفه‌ها است که از یک طرف به جیب مردم فشار وارد می‌کند و نظام سلامت کشور را به خطر می‌اندازد و از طرف دیگر اگر افزایش نیابد، به ضرر پزشکان تمام می‌شود.

در این میان عده‌ای اصرار به کاهش نرخ تعرفه های پزشکی دارند که منجر به مخالفت پزشکان و سازمان نظام پزشکی شده است. سیدمؤید علویان، رئیس نظام پزشکی تهران دیروز در مخالفت با کاهش تعرفه‌ها گفت: «مردم توان پرداخت ندارند و لذا خدمات را باید ارزان دریافت کنند و این ارزانی باید از جیب پزشکان محقق شود! چراکه بیمه‌ها حاضر نیستند بهره‌وری خود را افزایش دهند. مگر می‌شود؟ یک ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته و هنوز موضوع تعرفه‌های پزشکی سال جدید بلاتکلیف باقی مانده است‌. مسئولان می‌گویند مردم پول ندارند، بیمه‌ها هم می‌گویند پول نداریم و در شرایطی که تورم ۵۰ درصدی بر کشور حاکم است، ارائه خدمات با کیفیت با تعرفه‌های فعلی نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی امکان پذیر نیست. پس راه حل چیست؟»

در زیر می‌توانید تعرفه‌های پیشنهادیِ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ را ببینید. نرخ ویزیت پزشک عمومی ۱۸۴ هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص، کمی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان.

تعرفه‌های پیشنهادیِ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ + جدول

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->